De tweede infiltratie


Vandaag krijg ik de tweede infiltratie.
Ik sta al vroeg klaar om te vertrekken en overloop alles in mijn hoofd.

Comfortabele trui die ik gemakkelijk kan aan- en uittrekken: check
Juwelen thuis laten voor in het operatiekwartier: check
Verzekeringspapieren en andere administratie mee: check
Douchen zodat ik enkele dagen kan overbruggen zonder
me te wassen wanneer ik teveel pijn heb: check
Gemakkelijke BH aantrekken die ik met één arm kan aan- en uittrekken
 zodat ik de verplegers niet moet lastig vallen: check
Gemakkelijke instapschoenen aandoen zodat ik
na de infiltratie zo snel mogelijk het ziekenhuis weer uit kan lopen: check

Twintigduizend schietgebedjes om God te vragen om me hier door te helpen: check
Een man die aan mijn zijde staat: check
De kinderen voorzichtig informeren en vertellen
dat ik met een keicoole, grote plakker naar huis zal komen: check
Familie en vrienden informeren dat ik
de komende drie dagen minder te genieten zal zijn
door de pijn maar hen nog altijd graag zie: bij deze dubbelcheck
Angst dat deze infiltratie opnieuw niet zal helpen: check
Klein beetje hoop op een mirakel: check
Moed verzamelen: bijna check
Stressniveau op maximum: check
Goesting om keihard schreeuwend in mijn ziekenhuisschortje supersnel
terug naar huis te lopen: check
Pralines om mezelf te belonen nadien: check

Ik denk dat ik er klaar voor ben.

Reacties

Een reactie posten

Reactie