Waarom een kerstkaartje met een foto


Vroeger, heel erg lang geleden, woonden Gerd en ik samen op ons appartementje.
We hadden nog geen kinderen en 'zeeën' van tijd voor randactiviteiten.
Ieder jaar trachtte ik zelf kerstkaartjes te maken.
Ik stopte pas toen ik een mooie, unieke creatie had gemaakt om te verzenden naar alle mensen die wij belangrijk vonden.
Het is één van de hoogtepunten van kerstmis voor mij.
Het schrijven en verzenden van een warme kerstboodschap.

En toen kwamen onze kinderen.
Ik trachtte  het eerste jaar nog zelf kerstkaartjes te maken maar tijd werd al snel een probleem.
Ik was ook nooit tevreden over het kaartje.
Het leek nooit mooi genoeg.
Tot we overstapten op het maken van kerstkaartjes met een foto op van onze kleine kerels.
De kerstkaartjes die we nu hebben vind ik steeds om te mooier.
Misschien omdat ik stiekem vind dat mijn kinderen het schoonste zijn wat ik ooit heb gemaakt.
Ook al heb ik in dat maakproces slechts een kleine bijdrage geleverd.
Toch vervullen ze mij van een grote trots en een overweldigende liefde.
Ze maken me ook nederig omdat ze het mooiste geschenk zijn dat ik ooit heb gekregen.
Net wat ik met mijn kerstkaartjes wil uitsturen op kerstmis.
Een overweldigend geschenk van liefde voor iedereen.

Dus maken we nu ieder jaar een kerstkaartje met foto.
Geen in gestileerde foto volgens de laatste trends maar de kinderen zoals ze zijn in ons huis.
Ik bestel ze elke keer met plezier en kijk er al naar uit om ze dit jaar opnieuw te verzenden.
Schrijven jullie nog kerstkaartjes?


Wij bestellen onze kerstkaartjes steeds bij Smartphoto. Veel keuze uit verschillende ontwerpen en de kaartjes zijn altijd kwaliteitsvol gedrukt. En je kan afgeronde hoekjes bestellen, waar ik fan van ben. Ze waren zo lief om ons dit jaar als kerstcadeau de kaartjes te schenken. Dankjewel daarvoor!

Reacties