Met één beeld terug op vakantie


Dat ene beeld.
Meer heb ik niet nodig om daar terug te zijn.
Ik kan me ieder detail nog zo voor de geest halen.
Het kleine strandje, de bijna helderblauwe lucht en het zachte briesje.
Er was nog één gezin op het strand en voor de rest leek alles verlaten.
Achter ons stond een strandhuisje waar je ijsjes kon kopen.
De verkoopster lag te zonnen omdat er niemand was.
Voor ons zaten onze kinderen broederlijk naast elkaar.
Met hun kleine voetjes in het water zaten ze daar ongelofelijk gelukkig te wezen.
Mijn man en ik zaten naast elkaar op onze picknickdeken vol flamingo's te genieten.

Ik heb maar één beeld nodig om mij terug te brengen naar die heerlijke vakantie in zeeland.
Wanneer ik door mijn vakantiefoto's scroll ben ik opnieuw daar.
Het vakantiegevoel herleeft een beetje.
Soms zo hard dat ik zin heb om opnieuw onze koffers te pakken en te vertrekken.
En dat ene beeld van onze jongens vat nog het mooist van al onze vakantie samen .
Zee, warmte, geluk, samen.
Een moment dat je wil blijven vasthouden.

Ik heb de foto laten afdrukken op hout.
De grove structuur en zachte kleuren passen het mooist bij onze zeevakantie.
Dat prachtige beeld hangt nu in onze keuken.
Iedere keer wanneer ik er langs wandel waan ik me even op vakantie.
Wanneer vertrekken we?

Met dank aan Smartphoto om onze vakantieherinneringen zo mooi te helpen bewaren en laten herleven.
We ontvingen een kwalitatieve afdruk van onze vakantiefoto op stevig hout met een eenvoudig ophangsysteem.
Drie dagen na de bestelling had ik mijn fotoprint in handen.
We gaan er nog heel lang van genieten.



Reacties