Hiep hiep hoera! 250 blogposts! Wij trakteren!


We hebben iets te vieren!
Al 250 blogposts lang delen wij lief en leed met jullie.
Sinds de start van deze blog voelde mijn leven (en deze blog) als een rollercoaster.
Ik ben ongelofelijk dankbaar voor alle fijne reacties die we de voorbije 2,5 jaar hebben ontvangen.
Ik kreeg kansen, heb leuke mensen ontmoet, nieuwe dingen ontdekt, plaatsen bezocht,...
Iets waar ik elke dag opnieuw vreugdevol door ben.

Ik geniet ook telkens weer van het bedenken, uitwerken, tekenen, fotograferen,... voor deze blog.
Ik lees ook soms stiekem een half jaartje terug om herinneringen te herbeleven.
Deze blog blijft dus voorlopig nog even doorgaan.
Op ons eigen tempo en in onze stijl.
Ik las ondertussen al heel wat boeken over hoe je van jouw blog een succes kan maken.
Maar het voelt niet echt aan.
Ik wil van deze blog geen eenheidsworst maken.
Deze blog blijft onze familiestijl uitademen.
Het enige waar ik soms over twijfel is de term 'mamablog'.
Omdat die voor mij niet altijd de lading dekt.
De blog is wel vanuit een mamaperspectief geschreven maar hij gaat vooral over het gezinsleven.
Tips, reviews, anekdotes,.... de meeste blogpost gaan over mijn drie kerels en mij.
Dus de term kan veranderen.
Wat denken jullie?

Als ik iets te vieren heb dan deel ik ook graag!
Speciaal om jullie in de feestvreugde te laten delen, geven we dan ook iets weg.
We maakten onlangs kennis met het duurzame houten, educatieve speelgoed van Kipod Toys.
De vrolijke figuren en creatieve vormgeving zorgden hier al voor heel wat speelplezier.
Wij mogen van Kipod Toys een Grafitape weggeven aan één van onze fantastische lezers.
De Grafitape is een mooie, houten projector die kinderen helpt om een muurtekening te maken met washi tape.
Wil jij kans maken om deze projector te winnen en samen met je kinderen creatief aan de slag te gaan?
Doe dan mee met onze wedstrijd: volg Audrey & drie kerels op Instagram en/of Facebook en laat in een reactie weten met welke twee vrienden jij graag een leuke muurtekening zou maken.
Het delen van deze blog met uw vriendenkring en ver daarbuiten kan ik ook steeds waarderen ;-)
Op 25 augustus maken we de gelukkige winnaar bekend.
Veel geluk en op naar de volgende 250 blogposts!






Reacties