Een kleine fotograaf in huis met de Vtech Kidizoom camera


Ik fotografeer alles wat me lief is.
Zo kan je mijn gedrag het best omschrijven.
Ik loop heel vaak met mijn smartphone of reflexcamera rond om mooie momenten vast te leggen.
Mijn kleine kerels beleven er zelf veel plezier aan om dit gedrag na te 'apen'.
Ze hebben een oude wegwerpcamera waarmee ze doen alsof ze sterrenfotografen zijn.
Maar nu er twee kindjes zijn, werd er vaak al eens 'gevochten' om die ene wegwerpcamera.
En Jonah wil vaak ook met de echte camera van mama fotograferen.
(Wat mama niet zo goed ziet zitten.)

Wij haalden dus de Vtech Kidizoom Duo 5.0 in huis voor Jonah.
Ik heb zelf nog een Vtech spelcomputer van toen ik 12 jaar oud was en hij werk nog perfect.
Om dus te zeggen dat ik vertrouwen heb in het merk Vtech en de duurzaamheid van het speelgoed.
Deze camera is er eentje om door te geven aan Eli nadien en wie weet ook aan mijn kleinkinderen.
Ik kreeg zelfs niet de kans om een foto te nemen van het uitpakken van de camera.
Jonah begon de doos onmiddellijk open te maken.
Ik toonde een keertje voor hoe alles werkte en Jonah was vertrokken.
We hoorden hem enkele uurtjes amper.
Tenzij om foto's te tonen en "Oooh, kijk hoe leuk: hartjes en bloemetjes".

De camera is daarnaast voorzien van een selfiestand en heel wat leuke kaders voor rond de foto's.
Er staan ook 5 spelletjes op de camera en een MP3 functie met hoofdtelefoon op kindermaat.
Onze jongens maakten er al snel een soort karaokecamera van.
De camera is een stevig en kindvriendelijk exemplaar.
De verschillende functies prikkelen ook Jonah zijn creativiteit en de bewegingsensor maakt de spelletjes actief.
Het enige minpuntje dat ik voorlopig kon ontdekken is dat hij niet oplaadbaar is.
Maar dat losten wij zelf op door oplaadbare batterijen te gebruiken.
Als je dus nog op zoek bent naar een leuk cadeautje dan is dit zeker een aanrader.

Jonah loopt nog steeds evenveel te fotograferen.
En ik moet toegeven: het is raar om zoveel voor de camera te staan.
Toen ik deze week naar de foto's keek die Jonah nam, was ik vertederd.
Ze stonden vol met foto's van mama, papa, broer, de katten en zijn favoriete speelgoed.
Mooie foto's die ik zo zou willen inkaderen.
Alle mensen en dingen waar hij gek van is, stonden op de camera.
Daar krijgt een mens het warm van.






Reacties