Mijn favoriete webshops voor kinderkleding




Ik ben veranderd sinds ik mama ben.
Een van de zaken waar je dit aan kan merken is mijn shopgedrag.
Vroeger zat er in mijn winkelzakken enkel kledij voor mezelf en sporadisch eens iets voor mijn man.
Wanneer ik nu ga shoppen denk en koop ik vooral voor mijn kinderen.
Zolang zij er maar piekfijn uit zien (voor eventjes toch).
Ik heb sinds hun komst ook de wondere wereld van de webshops ontdekt.
Nu ze min of meer enkele maanden na elkaar dezelfde maat hebben, ben ik dankbaar dat deze magische winkels bestaan.
Geen gezeur meer ( “duurt het nog lang”) of gênante vertoningen in de pashokjes (“mama, jouw buik is zo zacht, precies een kussen”).
Enkele muisklikjes en mijn favoriete merkjes zijn naar mij thuis onderweg.
Ondertussen heb ik ook al enkele favoriete webshops waar ik telkens naar terugkeer.
Ik deel ze hieronder graag met jullie

Pepatino: mijn favoriete webshop bij uitstek. Een combinatie van betaalbare en iets duurdere merkjes. Ik ben fan van de variatie in hun aanbod en uitstekende service. Ze hebben ook één van mijn favoriete merkjes: Someone Kids.

Lily Balou: de merkjes 'Lily-Balou' en 'Liv + Lou' kan je op de eigen webshop van Lily-Balou vinden. Je ontdekt er het hele aanbod en alle maatjes. Mooi om alles van dit kleurrijke, vrolijke merk op één plek samen te zien. Onderaan deze blog alvast een glimp uit de nieuwe Liv + Lou zomercollectie.

Lillefant: Nog één van mijn favoriete merkjes is Maxomorra en daar ga ik met veel plezier voor naar deze webshop. Hij barst van de vrolijkheid en je voelt je er als een kind in een speelgoedwinkel.

Esprit: Zo moeder, zo zoon! Ik ga zelf ook steeds met veel plezier shoppen bij Esprit. Voor mij is dit merk een combinatie van betaalbaarheid en kwaliteit. Deze lijn trekken ze ook door in hun collectie voor kinderen. Een mooie kinderkledinglijn voor mijn kleine mannen met een mooie balans tussen speels en kleine meneertjes.

La redoute: ik herontdekte deze webshop dankzij mijn kinderen. Denk aan zachte kleuren, lijnen en niet te drukke prints. Ook ideaal om degelijke basics te shoppen voor je kleine kerels.

Hebben jullie zelf nog webshoptips?
Aanraders zeker welkom!




Reacties