Gelukkig nieuwjaar!


Gelukkig nieuwjaar!
Dat 2018 een schitterend jaar mag worden vol liefde, geluk, een goede gezondheid,... en alles waar je maar van droomt!

Vorig jaar schreef ik een blogpost met enkele goede voornemens voor 2017.
Dit jaar doe ik dat niet.
Het zorgt enkel maar voor frustraties wanneer blijkt dat ik die niet kan halen.
Want de kindjes komen er tussen of iets voor het werk of ik heb gewoon geen energie meer of...
Ik wil me dus niet op een voornemen vastpinnen.
Dit jaar gaan we enkel wat minder proberen plannen.
Iets wat tegen mijn natuur in is maar het is nodig.
Dit jaar hebben we zoveel plannen moeten afzeggen doordat de kinderen af en aan ziek zijn geweest tot begin juli.
Dat wil ik dit jaar liever niet.
We zien wel dat lukt.
Dat wil ik dit jaar als enig puntje voor ogen houden.

2018 zal het jaar worden zonder grote gebeurtenissen.
Geen kindje, huwelijk of de aankoop van een huis.
Ik heb ook echt eens nood aan een jaartje tussendoor.
Misschien ook omdat dit het jaar is waarin ik 30 zal worden.
Ik heb voorlopig geen 'grote' toekomstplannen.
Gewoon leven, er het beste van maken, mijn gezin en familie koesteren, .... en blijven bloggen.
Dat is mijn ambitie, voorlopig, voor het jaar 2018.

Maak jij een lijstje met goede voornemens? Wat zijn jouw plannen in 2018?

Om 2017 goed af te ronden en 2018 met volle goesting in te zetten, kan je hieronder een overzichtje vinden van de vijf populairste blogpost het voorbije jaar. Ongeveer 8900 keer werden deze artikels samen gelezen. Bedankt ook aan jullie om 2017 zo fantastisch te maken.

1. Babyspullen die in de kast bleven staan
2. Hoe 'vrij' zal mijn kind zijn?
3. Wat ik vergat op mijn geboortelijst te zetten
4. De peuterpuberteit: part 2
5. 8 tips voor kinderen met een gevoelige huid

Reacties

  1. Ik heb m’n voornemens op m’n blog gezet. Dat motiveert nog wat extra. Hopelijk kan ik me er ook aan houden ;).

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Reactie