Eli is twee en zei geen 'nee' tegen een feestje!


Op 12 januari werd Eli twee jaar!
Mama kon er jammer genoeg niet bij zijn door een personeelstweedaagse.
Iets wat ik goedmaakte door die ochtend vrolijk te zingen aan de telefoon.
Ook al was het nog geen uur om te zingen.
En natuurlijk met een verjaardagsfeestje voor de familie.
Ik hou er van om die feestjes te organiseren.
Ook al geven ze altijd een klein beetje stress: 'wat gaan we klaarmaken?', 'waar zijn onze stoelen?', 'hoe gaan we alles zetten?',.... geniet ik er van om mijn kinderen zo vrolijk te zien en de familie bij elkaar te brengen.
Zaterdag was het dus opnieuw feestjestijd (ook al zijn we nog niet gestopt met feesten sinds kerstavond)!
We kozen voor een circusthema omdat Eli een beetje fan is van Bumba.
Ik ging op in het decoreren en mijn man in het herorganiseren van onze woonkamer.
Er stond een winterse stoofpot op het menu met heel veel liefde en kaneel gemaakt.
Als kers op de taart was er een ijstaart in circusthema van hoeve-ijs.
Onze kleinste man is namelijk een ijsjesfanaat, ook al is het niet echt ijsjesseizoen
De afwezigheid op Eli's verjaardag en alle knuffels die ik niet kon geven tijdens de voorbije drie dagen werden al dubbel en dik ingehaald.
En Eli.... die oefent als een professional het 'nee' zeggen want een tweede levensjaar zonder 'nee' op iedere vraag dat kan toch niet.










Reacties

  1. Dat ziet er een heerlijk feestje uit. Ik ben nog volop aan het nadenken over het eerste verjaardagsfeest van Amélie... Over twee maanden al!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Reactie