Zalig Kerstfeest


"Mama, als Jozef De Timmerman is, is Jezus zijn achternaam dan ook De Timmerman?"
De gekste vragen stelde Jonah reeds over kerstmis.
Hij liep rond als Maria of Jozef en vertelde het kerstverhaal op de meeste spectaculaire manieren (zelfs een musicalversie).

Vandaag is het dan eindelijk zover, kerstmis.
Wij vieren deze dag samen met familie, lekker eten, pakjes,...
En voor mij ook met het kerstverhaal in gedachten.
Hier bewust geen kerstman maar geven aan elkaar.
Met alle respect voor de plaatsen waar de kerstman wel komt.
Maar voor mij heeft kerstmis een heel andere betekenis.
Ik ben ook blij dat ik die kan delen met mijn kinderen.
Wij gaan dus genieten van die warme, liefdevolle dagen.
Graag wens ik jullie hetzelfde toe:


Ik wens jullie een dag vol vreugde, liefde en warmte.
Dat jullie ook telkens opnieuw het licht in het leven mogen ontdekken.
Ik wens jullie allemaal een zalig kerstfeest.

Audrey & haar drie kerels



Reacties