Cadeautips voor onder de kerstboom

In november bracht ik voor het eerst een bezoekje aan de Press Days.
Het werd een leuk dagje uit samen met mijn schoonzus.
Ik leerde nieuwe mensen kennen, deed wat bloginspiratie op en ontdekte een aantal nieuwe merken die interessant zijn voor op mijn kerstlijstje.
En dat van andere moeders en/of kindjes.
Hieronder dus wat leuke tips voor onder de kerstboom.

De kleurrijke drinkbussen van Klean Kanteen/Kid Kanteen: deze drinkflessen zijn gemaakt van veilige, BPA-vrije materialen en zijn gebruiksvriendelijk voor kindjes. Er zijn verschillende types drinkflessen die meegroeien met de leeftijd van jouw kindje. Zo voorkom je ongelukjes en kletsnatte kleedjes. Ik ben zelf al een tijdje op zoek naar de ideale drinkbus en dit zou wel eens een winnaar kunnen zijn voor onze kleine mannen.


De lunchboxen en snackdoosjes van ECOlunchbox: deze lunchboxen en snackdoosjes zijn gezond voor jou en de planeet. Alle items zijn plastic en BPA vrij. Ik merkte zelf dat de kleuren en tekeningen op de plastic snackdoosjes die ik heb, beginnen vervagen. Dat doet me toch wat vragen stellen over hoe gezond en veilig dit is. Vooral de snackdoosjes zien er met hun knalkleurtjes leuk uit voor ieder kind.

De knuffelzachte dekens van Mistral Home: wij hebben zelf al een exemplaar uit de vorige collectie met dinosaurussen voor Jonah. De plaid is na verschillende wasbeurten nog steeds even mooi en aaibaar. Ook deze keer hebben ze een mooie, nieuwe collectie EN flanellen dekbedsets voor kinderen. Tijd voor een Mistraldeken voor Eli?! 
De Aeromoov Air Wrapper: om eerlijk te zijn ben ik na het ontdekken van Aeromoov fan van hun producten. Ik vind het jammer dat ik hun reisbedje niet vroeger heb leren kennen, anders had het bedje zeker een plaatsje op onze geboortelijst gekregen. Voor mama's met jonge kindjes is de Air Wrapper heel handig voor onderweg en knuffelzacht. De speciale textuur zorgt er ook voor dat er een constante luchtcirculatie is waardoor de warme lucht zal worden afgevoerd.



Reacties