200 blogposts op de teller + 2017 in foto's

Dit is de 200ste blogpost op deze blog.
Met het nieuwe jaar in het vooruitzicht en zoveel posts op de teller is het tijd om even terug te blikken.
Dat doe ik graag aan de hand van foto's.
Je hebt misschien op instagram 'the best nine' al ontdekt.
Het is een overzichtje van de negen meest 'populaire' foto's op jouw instagramfeed het voorbije jaar.
Nu zag ik op de blog van Annelore een extra overzicht met de foto's die jij het mooist/ leukst/warmst/... vond.
Ik ga jullie de twaalf foto's voorschotelen die enkele waardevolle momenten weergeven uit het voorbije jaar.
Eentje voor iedere maand.
Niet onmiddellijk dus de meest trendy, witte, mooi geposeerde foto's.
Eerder die foto's waar ik vol liefde en warmte aan terug denk wanneer ik ze zie.
Een kort jaaroverzichtje dus van mij en mijn drie kerels.

Ik wil jullie daarnaast bedanken voor de voorbije 200 blogposts.
Zonder trouwe lezers waren die er waarschijnlijk nooit gekomen.
Ik hou van het bloggen en delen met jullie.
Ik hoop dit nog heel lang te kunnen doen en te blijven sleutelen aan mijn blog.
Hopelijk lezen/leven jullie ook nog heel lang met ons mee.
Om het nieuwe jaar goed in te zetten, zit de blog ook eindelijk in een nieuw jasje.
Geniet er van.



Reacties