Na vijf jaar eindelijk een trouwalbum?!


In september waren mijn man en ik 5 jaar getrouwd.
Ik heb een fantastisch mooie fotoreeks staan op mijn computer om mij aan die mooie dag te herinneren.
De ene foto nog specialer, warmer, liever... dan de andere.
Alleen staan die foto's na 5 jaar (op 6 exemplaren na) nog steeds gewoon op mijn computer.

Zo gaat het ook met al mijn andere foto's.
Ik trek per maand bijna 100 foto's met mijn camera of GSM.
Maar ik kom er nooit aan om ze af te drukken of fotoprints te bestellen.
Het overzetten van de foto's op de computer, het installeren van de printer, het op zoek gaan naar inktpatronen,...
Ik zie er soms echt tegen op om dat 's avonds wanneer de kinderen slapen nog te doen.
De jaarlijkse kalender met foto's die ik bestel is soms al een overwinning.

Tijd om hier dus wat aan te doen.
Ik wil graag de mooiste foto's zichtbaar maken in mijn huis en na 5 jaar eens aan een trouwalbum beginnen.
Het fotoalbum kocht ik ondertussen al en de nieuwe handletterkennis wil ik gebruiken om er iets unieks van te maken.
Nu alleen de foto's nog.

Ik kreeg de kans om de nieuwste fotoprinter van HP te testen: de HP Envy All-in-one fotoprinter.
De ideale gelegenheid om mijn voornemen waar te maken en die mooie foto's vanonder het digitale stof te halen.
In alle eerlijkheid, de self-made vrouw in mij dacht die printer in tien tellen te installeren tussen het koken en stofzuigen door.
Dat was iets te positief gedacht.
De app installeren op mijn gsm ging heel vlot.
Over het installeren van de printer zelf en alle programma's op de computer deed ik net iets langer.
Maar eens alles werkte, ben ik zeer tevreden.
Ik heb nog nooit zo snel en vlot foto's geprint als nu.
De app is heel handig en ik print nu vaak foto's rechtstreek vanop mijn smartphone.
De prints zijn van heel hoge kwaliteit en doen onze herinneringen alle eer aan.


Heel handig is ook het inktabonnement HP Instant Ink.
Je kiest het abonnement dat bij jouw printgedrag past en wanneer jouw inkt bijna op is, krijg je hem aan huis geleverd.
Wij betalen nu 2,99 euro per maand en de eerste vier maanden zijn gratis.
We kunnen voor dat bedrag 50 pagina's printen. Minder pagina's geprint? Dan wordt het aantal overgezet naar de volgende maand.
Onze cartridges kosten vroeger 30 euro per cartridge en het was meestal een hele zoektocht om de juiste cartridge te vinden.
We besparen dus heel wat tijd en centjes.

Als ik toch een klein minpuntje moet geven, de printer is nogal groot.
We moesten eventjes zoeken om hem een mooi plaatsje te geven.
Maar dat kan ook aan onze huidige woon-/verbouwsituatie liggen ;-)
Ik hou me de komende weken bezig met een trouwalbum.
Wie weet is hij tegen onze zesde huwelijksverjaardag helemaal klaar.





Reacties