Mijn favoriete mamablogs



Ik blog zelf heel graag.
Het schrijven is een echte uitlaatklep voor me.
En ik hou van het delen en uitwisselen van ervaringen.
Om dezelfde reden hou ik ook van het lezen van andere blogs.
Ze geven me vaak inspiratie of steun.
Of helpen me om het ouderschap wat te relativeren.
Hieronder mijn lijstje met favoriete mamablogs.

Mama van vijf: ik heb twee kinderen en vaak al het gevoel dat ik niet meer weet wat eerst gedaan. Deze mama slaagt er in om vijf kinderen groot te brengen, een inspirerende mamablog te onderhouden,.... en deze mama jaloers te maken. Hoedje af. Een blog met mooie foto's, leuke (DIY)tips en blogposts die net lang genoeg zijn om tussen de soep en de patatten te lezen

Tales from the crib: je kent Kelly misschien van de laatste pagina in 'Steps' magazine of artikels  uit het magazine van De Standaard. Daarnaast heeft ze ook een leuke blog met verhalen over haar twee dotjes van kinderen. Ook Kelly zit midden in de verbouwingen en dat zorgt voor heel wat herkenbare blogs voor mij. Ze is ook een boekenwurm en ik hou van schrijfstijl en 'straight to the point' blogs.

Kreanimo: Mijn wekelijkse portie creatieve inspiratie haal ik op de blog van Ilse. Van leuke knutselactiviteiten tot haakprojecten kan je hier vinden. Daarnaast schrijft ze ook over het leven met haar drie kinderen. Een aanrader voor de mama's met veel knutselkriebels.

Vanillemeisjes: een mooie blog vol liefdevolle verhalen over Tine en haar gezin. Een mama met een hart voor de jeugdbeweging. Lees zeker ook de 'Full House' blogposten, vaak een veel betere tijdsinvestering dan de gelijknamige televisieserie.

Exploring life: de blog van kleuterjuf Jessica over haar gezin met mooie blogs over het moederschap, ecologisch in het leven staan, uit-tips, DIY's...

Welke (mama)blogs ik nog minstens maandelijks check:

Welke blogs lezen jullie?



Reacties

  1. Veel te veel om op te sommen! Ik denk aan Ma vie en vert, fiekefatjerietjes, khadetjes, hoofdstuk drie, sofinesse, ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de vermelding <3. Ik lees vooral boekenblogs: grote fan van Boekboetiek, Biebmiepje, Zwartraafje, Zon en Maan, Boekvinder/Oog op de toekomst. En daarnaast lees ik ook graag de verhalen van levelieze, Oui Magazine en Fiekefatjerietjes! En de jouwe uiteraard ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk te lezen dat de interesse voor elkaars blog wederzijds is ;) Ik lees zelf ook heel graag blogs, een deel staat al tussen jouw lijstje maar ook fiekefatjerietjes, resaarcle, tussen dromen en leven en prinses op de kikkererwt lees ik graag!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Reactie