De favoriete plekjes in onze tuin: fotoverslag

We genieten van onze tuin en de zonnestralen.
Mijn  kleine mannen zijn echte buitenkinderen.
Van zodra de eerste zonnestraaltjes er zijn, willen ze opstaan.
Zo komt het dat ik vaak om 7 uur al met de kinderen buiten zit.
Soms zit ik nog in pyjama te ontbijten terwijl mijn twee kleine mannen in de zandbak aan het graven zijn.
Zo kan ik in alle rust eten en de kinderen spelen.
Win-win situatie!

We leven het grootste deel van de dag buiten bij goed weer.
De kinderen spelen de hele dag in de tuin en we eten samen aan de tuintafel.
Bij de aankoop van ons huis was de aanleg van de tuin het laatste item op ons to-do lijstje.
Het werd uiteindelijk één van de eerste plekken die we aanpakten.
Hij is nog niet af maar wel al heel gezellig.
We verblijven graag in onze tuin of die van de grootouders.
Daarom geef ik je graag een inkijkje in onze favoriete tuinen en de mooiste plekjes.


Met dank aan Croix Chatelain voor de mooie tuindecoratie.
Ontdek hun mooie gamma op de website van Croix Chatelain of
https://www.facebook.com/CroixChatelain
https://twitter.com/croixchatelain


Porto Balcony (ArteVasi) – Pot voor aromatische planten


San Remo (ArteVasi) – Potten

Metal Bird (Home ID)

Froggy (Scheurich) – Waterreserve

Lilly (Xala) – retro lamp

Funny Flocked (Home ID)




Reacties