Het effect van vakantie

Het bezoekersaantal van mijn blog stijgt steeds meer.
En dus krijg ik al eens wat vaker een persbericht in mijn mailbox.
De ene al wat interessanter of passender bij de blog dan de andere.
Zo kwam er recent een persbericht in de mailbox terecht over het positief effect van vakantie op kinderen.

Nu gaan we deze vakantie voor het eerst echt met z'n vier op reis.
Na het tegenvallende eerste weekendje met vier, ben ik wel wat nerveus.
Wat met de lange autorit?
Hoe kijken leven zij er zelf naar toe?
Zullen ze het leuk vinden?
Wat met de warmte...

Kortom heel wat vragen maar een positief, zenuwachtig uitkijken naar die eerste vakantie.
Maar veel ervaring heb ik er nog niet mee.
Herken jij positieve effecten van de vakantie uit de infographic op jouw kind?
Welke vind je on/zinnig?


Dit is onderzocht door HomeToGo.

Reacties

Een reactie posten

Reactie