Persoonlijke geschenkjes

Bij de geboorte van Jonah kregen we een koffertje.
Een mooi, lichtblauw exemplaar met zijn eigen naam en geboortedatum op.
We waren er onmiddellijk dol op.
Zijn eigen koffertje met naam, dat is toch altijd iets speciaals.
Het bezoek had het koffertje voor hem laten maken.
En dat koester je toch wel.
Jonah gebruikt het koffertje nog steeds als het gaat logeren.
Het is een stevig exemplaar en hij is er trots op.



Het koffertje werd gemaakt door Bulbby.
Een leuke, online webshop met een oneindig aanbod aan te personaliseren producten.
Geen rommel maar echt degelijk materiaal.

Jonah keek zijn ogen uit toen we op de website speurden naar leuke items.
Een bordje of nee..., toch een handdoek? Of een brooddoos? Of een rugzak?
Kiezen is de moeilijkste opgave op deze handige website.
Want eens we een item hadden gekozen, moet je ook nog een leuke opdruk selecteren.
En ook hier heb je weer een mooi aanbod aan eigentijdse, hippe opdrukjes die zowel kinderen als ouders aanspreken.

De website is heel gebruiksvriendelijk.
Een extra pluspunt is de prijsaanduiding.
Geen verrassingen achteraf wat betreft bedrukking of wat dan ook.
De prijs die je ziet is de prijs die je betaalt inclusief bedrukking.
Ongeacht hoeveel letters of welke kleur je kiest!


De items die we kozen zijn van hoge kwaliteit.
De badcape neemt goed het water op en de kleurtjes passen perfect bij de kinderkamer van onze kleinste man.En hij is groot! Onze hele kleine man past er in. Ik moet wel opletten dat ik de cape niet in de droogkast stop met mijn andere handdoeken. Maar dat heb ik er voor over.
De rugzak voor Jonah is groot genoeg om al zijn spullen (brooddoos, drinkbeker, schriftjes, fruit, koekendoosjes) in te bewaren.
En hij is stevig. Wat helpt aangezien kinderen niet altijd even voorzichtig zijn met hun spullen.
Ook heeft het rugzakje een voering binnenin zodat lekjes van de waterflesjes niet zo erg zijn.
De gepersonaliseerde opbergzak is mijn favoriet. De stof is heel stevig en zakt niet in elkaar als de opbergzak leeg in de kamer staat. Hij is heel groot en voorzien van twee degelijke handvaten waardoor je niet bang hoeft te zijn om hem op te nemen wanneer hij vol legoblokken of vuil wasgoed zit. Ik dacht hem eerst als wasmand in de kinderkamer te gebruiken. Maar hij is zo mooi dat ik twijfel om hem voor speelgoed te gebruiken in onze woonkamer.

Op ieder item staat de naam van één van onze kerels.
Wat het zo speciaal maakt want het is echt van hen.
Zo zijn er geen twee in de wereld net zoals er van mijn twee schatten geen twee in de wereld zijn.
Als je op zoek bent naar een leuk, origineel, gepersonaliseerd cadeau dan kan ik Bulbby zeker aanraden.


Reacties