Blogger ad interim

Het is hier nu al even stiller dan gewoonlijk.
De voorbije weken waren niet de fijnste.
Van de ene infectie naar de andere.
De gezondheid laat het even afweten en de positieve spirit is weg.
Stilletjes aan begint alles beter te worden.
Maar ik ben nog snel moe (dank u, ziektekiemen).

Ik besef nu dat ik beter voor mezelf moet leren zorgen.
Ik was al veel te lang op de reservebatterij aan het rijden.
Ik ben heel goed in het zorgen voor anderen maar voor mezelf...
De laatste tijd heb ik mezelf zo vaak op het achterplan geschoven dat nu niets meer lukt.
Nu is het dus tijd om te genezen en te werken aan die zelfzorg (tips altijd welkom!).

Ondertussen wil ik de blog niet helemaal laten stil vallen.
Mijn man zal even blogger ad interim worden en helpen met het digitale gedeelte.
(Ja, ik heb een vent uit de duizend ;-) )
Tot alles terug op volle toeren kan draaien.
Tot ik terug weet waar te beginnen.

"We leven in een systeem waarin de norm is dat je steeds je horizon verlegt van wat bereikbaar is.
Maar je hebt altijd een keuze.
Wil je die belofte volgen van steeds meer en beter?
Of wil je op een plek blijven waarvan je weet dat je ermee resoneert?
Waar je iets doet wat je graag doet en waar je verbondenheid ervaart?
Je kunt het systeem van groei en verbetering volgen
of waarderen wat je hebt en dat koesteren en op die manier toegang vinden tot resonantie."
(Harmut Rosa - Flow 2/2017 - p.87) 

Tijd om terug te beginnen bij het begin.
Bij wat telt.
Tijd om opnieuw te gaan koesteren.



Reacties

Een reactie posten

Reactie