Ik ga op reis...

Ik ga op reis en ik neem mee....
twee zieke kindjes.
Want zo gaat dat met kindjes en ziek worden.
Toch vertrekken we.
We wapenen ons met extra dozen zakdoekjes en de medicijnenkoffer.
Die laatste is ondertussen bijna even groot als onze koffer met kledij.
Maar ik ben dan ook graag op alles voorbereid.
Ook al gaan we maar naar Noord-Brabant.

We hebben lang getwijfeld.
Maar het was tijd om er eens even met z'n viertjes op uit te trekken.
Ver rijden zagen we beiden nog niet zo goed zitten.
En aangezien mama een lichte boon heeft voor Nederland, gingen we op zoek.
We willen al een hele tijd eens een boerderijvakantie doen.
Maar het weer is daar nu nog wat te onvoorspelbaar voor.
Dus zetten we dat idee even op het 'ooit-eens-te-doen'-lijstje.
We gingen op zoek naar betaalbare en kindvriendelijke locaties.
We vonden jammer genoeg niet onmiddellijk iets in Zeeland en kamperen zag ik nog even niet zitten.
Dus gaan we nu voor een Landallpark in Noord-Brabant.
Met een zwembad en binnenspeeltuin.
Alles wat de kindjes nodig hebben de komende vier dagen.

En mama en papa krijgen hopelijk een beetje rust.
Ook al weet ik dat je op vakantie met kinderen niet zoveel rust krijgt.
Toch zijn we eens even weg van alles.
Geen huis poetsen of wasmachine na wasmachine opzetten.
Dat is al een mooi vooruitzicht.
We gaan er van genieten.
Maar nu eerst de autokoffer tetrisgewijs volstapelen.
Want reizen met kindjes is altijd een beetje verhuizen





Reacties