Welkom 2017

Vandaag zwaaien we '2016' uit.
Het was een jaar met heel wat hoogtes en laagtes.
Een jaar waarin Eli ons leven nog mooier maakte.
Maar ook een jaar met heel veel zieke kindjes en slapeloze nachten.
Een jaar met heel veel liefde.
Maar ook van afscheid nemen.

Nu verwelkomen we 2017 met open armen.
Ik wens in 2017 vooral mijn gezin een goede gezondheid toe.
Zodat we wat meer ademruimte krijgen en slaap.
Daarnaast ook nog enkele goede voornemens die ik niet na een maand ga proberen in de vuilnisbak te gooien:
- Meer slapen en rusten
- Terug voorzichtig een hobby opnemen
- Iedere maand een date-avond inplannen met mijn man.
- Sporten
-...
Meer ga ik er niet opsommen. Dan loopt het vast en zeker al mis na week 1.

Ik wil jullie bedanken om het voorbije half jaar zo intens met ons mee te leven op de blog.
Het was fijn om heel wat momenten met jullie te delen en de leuke, warme reacties te lezen.
Ik wens jullie alle goeds en heel wat onvergetelijke momenten in 2017.
Tot volgend jaar!



Hieronder zetten ik voor jullie ook nog even jullie favoriete blogposts van 2016 op rijtje.
  1. Dat ene liedje
  2. Draagkracht
  3. Over verdriet

Reacties