Blog van de week

Deze week was een kakweek
Letterlijk dan.
Eli heeft al drie weken een bacterie die niet weg wil uit zijn kleine lijfje.
Mama heeft dus een fulltime job in het verschonen en wassen van beddengoed en kledij
Heb ik al gezegd dat we dringend nood hebben aan wat zon en zomer.
Dringend!
De voorbije week was er eentje van uit bed sleuren en positief blijven.
Ook al heb ik daar soms geen zin meer in.


We hebben wel genoten van de eerste 'zonnige dagen' met leuke wandelingen.
Hier in de velden rond ons huis kan je rustig wandelen zonder een auto tegen te komen.
We kijken al uit naar de zomer.
Ook Jonah gaat bij ieder zonnestraaltje buiten spelen.
Mama blij met wat extra rust en Jonah blij omdat hij al zijn energie kwijt kan
Zomer kom maar snel.

Jonah is trouwens volledig in 'cowboy'modus.
Hij loopt thuis de hele tijd in 'Cowboy' outfit rond.
Ook naar de winkel wil hij mee als cowboy Jonah
Iedereen in de winkel krijgt dan een 'Yiehaa' ter begroeting
Onopgemerkt winkelen is er niet echt bij.


We boekten deze week ook voor het eerst een korte vakantie met z'n vier.
We hadden er nood aan maar er was het eeuwige dilemma 'sparen voor de verbouwingen' of 'even genieten'.
Het werd 'even genieten'.
Nederland, we komen er aan!
Als jullie leuke tips hebben voor Nederlands Brabant, laat maar weten


Ikzelf ben de volgende kookblog aan het voorbereiden.
En ik heb besloten om ook het tekenen weer op te nemen.
Niet altijd even gemakkelijk met Jonah in de buurt die mee wil kleuren.
Maar ik kan er zo van genieten
Ik loop nu krampachtig foto's te trekken om beeldmateriaal te hebben voor de blog.
Waarom niet af en toe een illustratie.
Vanaf nu zal je hier dus bij sommige blogs een illustratie van mij zien.
Benieuwd wat jullie er van vinden?!

En nu zit Jonah uit het raam te staren.
Hij wacht op zijn nichtje die komt spelen.
De laatste tijd vraagt hij steeds naar speelkameraadjes.
Al van half 7 deze ochtend praat hij over zijn nichtje die komt spelen.
Daar staat hij nu met zijn gezicht tegen het raam gedrukt.
Ramen poetsen, daar doe ik niet meer aan mee.




Reacties