Kleine pleziertjes

Als ik ooit in mijn zetel geraak en ik slaag er in om vijf minuten wakker te blijven voor de televisie dan kijk ik graag naar 'The Middle'.
Een komische serie over een moeder en haar (vreemde) gezin.
Een beetje overdreven maar soms ook heel herkenbaar.
Zoals de uitstap naar Disneyworld waar de kinderen steeds bekvechten.
En de moeder die zich hardop afvraagt waarom ze niet kunnen zijn zoals alle andere gezinnen.
Iets wat ik me soms ook afvraag als ik zie hoe hier soms alles in de soep draait.
De moeder beseft dat geen enkel gezin perfect is.
Want je kinderen krijgen  al het goede van je mee maar ook je mindere kantjes.
Oscarwinnende acteerprestaties moet je niet verwachten.
Maar heel veel leuke herkenbare momenten.
Daar doe ik het voor.
En af en toe om stiekem te denken 'hé, het kan erger :-)'!



Reacties