Uitkijken naar de boekenbeurs...

Ik hou van boeken.
De papieren versies die je in je handen kan nemen, kreuken, kraken als je ze voor het eerst openslaat,...
Ik kijk dan ook ieder jaar opnieuw uit naar de boekenbeurs.
Vorig jaar kon ik er helaas niet bij zijn wegens 'hoogzwanger'.
Ik heb dit jaar dus extra hard zitten aftellen...
Donderdag gaan we, eindelijk, een hele dag rustig tussen de boeken wandelen.
Ik heb mezelf  al een vast budget opgelegd (een noodzaak om geen lege bankrekening te hebben achteraf) en kijk uit naar een aantal boeken, zowel voor groot als klein:

- 'De nacht' van Hector Dexet (in de hoop dat grote broer wat minder bang is in het donker)
- 'Het Forest Feast kookboek voor kids' van Erin Gleeson (al maanden blader ik hier bij elk bezoek aan Dille & Kamille in. Nu neem ik eindelijk een exemplaar mee naar huis.)
- 'Mum & Me - Bucketlist voor mama en zoon' van Petra De Pauw (een leuk invul- en doeboek voor mama en de kleine kerels.)
- 'De gevleugelde' van Arthur Japin (Mijn enige constante op de boekenbeurs. Ik schaf me iedere editie een nieuw boek van Arthur Japin aan. Hij weet me iedere keer opnieuw te raken.)
- 'Mama heeft alles onder controle' van Sofie Vanherpe en Emma Thyssen (een boek over het moederschap zoals het echt is.)
- 'Salam Europa!' van Kader Abdolah (Benieuwd of zijn nieuwe boek opnieuw zo onder je huid kruipt als 'Papegaai vloog over de Ijssel' en 'Het huis van de moskee'.)

Een mix van boeken voor op de trein, met de kindjes of in huis.
En dan weet ik dat er nog heel wat kinderboeken en nieuwe ontdekkingen zullen in het mandje terechtkomen .

Hebben jullie nog aanraders voor mama en/of de kerels?


Reacties