Bedankt

Ik ben nu een half jaartje bezig met deze blog.
En ik moet jullie bedanken.
Met 6.712 views en 1.442 unieke paginaweergaven overtreft de blog al mijn verwachtingen.
Het lijkt misschien voor ervaren bloggers niet zo veel maar voor mij is het heel wat.

Ik begon de blog oorspronkelijk als haakdagboek.
Na Eli had ik nood aan contact met andere mama's.
Ik las heel wat blogs van mama's en artikels.
Het hielp want ik was zo onzeker.
Ik had geen idee of ik het goed deed.
En het lezen van die blogberichten hielp.

Ik haakte steeds minder wegens tijdsgebrek.
In die eerste maanden na Eli kwamen we niet zoveel buiten.
Twee kindjes in huis, het was nog zwaarder dan verwacht.
Ik wou wat meer in contact komen met anderen.
Dus begon ik te schrijven, als uitlaatklep.
Nu zes maand later, ben ik blij met mijn uitlaatklep.
Ook de leuke reacties zijn ongelofelijk fijn.

Ik blijf nog even doorgaan.
Je kan me sinds kort steeds terug vinden op Mama Baas.
Maar de blog blijft mijn nummer 1!
Die kerels van me geven me soms inspiratie genoeg om een boek te schrijven.
Hopelijk blijven jullie ook even enthousiast meelezen.

Reacties