Wijsneus

Hoe snel kan een kleine man drinkbussen verslijten. Op een korte schoolcarrière maakte hij er reeds 3 stuk met menige kleine zwembaden in de boekentas tot gevolg.
Zaterdag gingen we naar Dreamland op zoek naar een nog steviger exemplaar. Op hoop van zegen.
De kleine man mocht ook een autootje uitzoeken. Bij het terug naar huis gaan kroop hij vooraan in de auto. Toen ik na een aantal keren (nog zacht uitgedrukt) vragen om achteraan te gaan zei "als je nu niet achteraan gaat zitten dan is het autootje voor mij', keek hij me even aan. En toen zei hij " Hier mama, mijn autootje. Ik blijf wel zitten".
En dan sta je daar als mama, even met je mond vol tanden.
The terrible two ...

Tussen alle pampers, potjestraining, flesjes melk,... door toch nog even tijd voor mezelf gevonden. Het doilykussen eindelijk kunnen afwerken.

Proud of my first selfmade pillow! #haken #crochez #pillow #doilykussen #patroon #byclaire #metime

Een foto die is geplaatst door Audrey Van Den Bremt (@audrey_en_drie_kerels) op

Een leuk projectje met restjes wol. Het leuke patroon kwam van Byclaire.
Het kussen stikte ik zelf, iets wat zelf ik met mijn basiskennis van naaimachines nog kan.

Reacties