De kleren maken de (kleine) man

Niets leukers dan iets haken/maken voor je eigen kindje(s)!

Ik haakte voor mijn zoontje een eerste vestje. Ik dacht dat het nog net iets te moeilijk zou zijn maar met de juiste uitleg en goed telwerk, is het wonderwel gelukt.
Ik haalde het patroon en duidelijke uitleg uit het boek 'Heerlijk haken' van Annelies Baes, enkel bij het aanhechten van de mouwen was het even zoeken.


Onze kleine man ziet er prachtig uit.
Het vestje zag er nog eens zo mooi uit door de leuke wol. Ik vond de wol bij Wibra (bianca wol) en alle kleurtjes vloeien mooi in elkaar over.

En nu, met wat ziektekiemen in de buurt, tijd om even wat te haken zonder al te veel telwerk. Ik vond op Pinterest een leuk patroon voor een deken op de blogspot 'Karin aan de haak'.


Ik heb wel maar 210 vasten bij de start gehaakt, dit lijkt me al lang genoeg voor een deken.

En nu haken maar....

Reacties

  1. Wat een leuk vestje voor je zoontje! Fijn als je dit soort dingen zelf kan maken

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Reactie