Gezond vogeltje

Pinterest, een fantastische uitvinding! Ik kan er uren op zoeken naar leuke knutsel- of haakideetjes.

Tijd om eens een Pinterest patroontje uit te testen.
 http://www.dol-op-wol.nl/patronen/vogeltjes%20aan%20een%20tak.pdf
Het patroon voor de vogeltjes is heel makkelijk te lezen. Het haken ging zeer vlot.
Maar om één of andere gekke reden is mijn vogeltje net iets dikker dan het vogeltje op de foto. Ik gebruikte nochtans dezelfde dikte van draad en haaknaald. Ook bij het tellen verliep alles zoals aangegeven.

Het resultaat: een rond en gezond vogeltje maar ik ga het toch nogmaals proberen haken. Wie weet lijkt het dan iets meer op de afbeelding.

Ondertussen zijn ook twee van de drie boeken aangekomen die ik won met een wedstrijd van Madame Creatief!

Ook Ponnekeblom 2 was er bij! Met wat James Bay muziek op de achtergrond, tijd om een nieuw projectje te kiezen.

Reacties